Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Elisabeth - 25 januari 2015 13:15

Alla har vi våra drömmar om olika resor.

Och jag har många!

 

USA lockar mig mycket.

Jag har varit i Florida och kommer att återkomma dit. LOve It!

       

Florida/Orlando med ett besök på bland annat Disney World med Minda och Charlie får det (snart) bli.

New York utan barn med en NHL match står högt på listan.

Kalifornien ska jag till nån gång. Där finns mycket man vill se och många städer man vill besöka. 

Hawaii lockar men det är en mycket lång resa. Så vi får se när den blir av?


Thailand kommer vi snart att komma tillbaka till. Ett underbart ställe som man blir förälskad i.

       


Europa har oxå platser som är värt att besöka. 

Södra Italien vill jag till kanske nån ö som Sicilien eller Sardinien.

Malaga väntar oss i vår och det kommer att bli en annorlunda resa då vi ska bo i ett stort hus med familjen. Längtar!

Barcelona står oxå högt på listan med en fotbollsmatch kanske.


#drömresor 









Ovido - Quiz & Flashcards