Alla inlägg under november 2014

Av Elisabeth - 30 november 2014 16:45

 

Den här varanen kom gående över stranden där vi låg (Jag Flög Upp). Och gick ner i vattnet och simmade iväg...

Här är vi på Hong Iland en heldag och det blev min absoluta favoritö. Helt underbart och hit ska jag tillbaka nån dag!

#thailand #hong #varan

apollo.se reste vi med

Av Elisabeth - 30 november 2014 11:00

Det är några år sedan vi var i underbara Thailand och jag lägtar tillbaka varje vinter.

Det är en Lång resa dit men Charlie börjar bli större så med nattflyg så är vi snart påväg tillbaka till Krabi/Ao Nang. 

Nu gäller det att spara pengar och när det är dax att boka, får det bli en billig flygstol.

Hotellet vi bodde på förra gången skulle jag gärna kunna boka igen men denna gången bokar vi själva och sprar några tusenlappar.

Förra gången reste vi med apollo.se och det var toppen. Men samma hotell finns att boka själv och då blir det billigare!

#thailand #krabi #aonang #underbart





Av Elisabeth - 29 november 2014 21:01

Res så mycket du kan!

Detta är på Gran Canaria TauritoDalen.

fritidsresor.se eller startour.no 

Av Elisabeth - 27 november 2014 19:44

 

En eftermiddag på spa med bästa sällskapet var inga fel.

Lite champange härligt prat, manikyr och fiskspa.

Jag kan verkligen rekommenderar fiskspa för de som inte har provat på det. Det kittlar skönt! 



Av Elisabeth - 26 november 2014 19:16

 

Av Elisabeth - 26 november 2014 15:00

Varje dag mellan den 27:e November till den 20:e December har man chans att vinna 2000 kr i rese-presentkort!

Gå in på fritidsresor.se och anmäl dig. 

Familjen Svensson tar hand om dig. 

Årets julkalender! (Tycker jag). 

Ovido - Quiz & Flashcards